divendres, 10 de juny del 2011

SI EL POBLE NO LLUITA ELS POLÍTICS NO ESCOLTEN




SI EL POBLE NO LLUITA ELS POLÍTICS NO ESCOLTEN!

La Plataforma Xàtiva contra la crisi i les retallades, convoca a tota la ciutadania de Xàtiva, a una concentració el proper dissabte 11 de juny a les 11h, davant l'Ajuntament de Xàtiva.

El dissabte es constitueix el nou Ajuntament, i la ciutadania hem decidit ser-hi presents. Hem d'estar totes: les dones, les treballadores, les aturades, les pensionistes, les joves, artistes, intel·lectuals, músics... Per què volem que se'ns escolte; per què ja estem fartes que els qui governen ho facen d'esquenes al poble; per què ja estem fartes que decidesquen per nosaltres; per què estem molt fartes de formes de governar despòtiques i humiliants; per ja estem fartes de que la corrupció quede impune!

Cal que transformem la indignació en acció, i per això hem de ser moltes.

ACUDEIX A L'ALBEREDA I PARTICIPA, FEM QUE L'AJUNTAMENT SIGA VERTADERAMENT LA CASA DEL POBLE!

Plataforma Xàtiva contrala crisi i les retallades.

més info: xativacontralacrisi@gmail.com

Segueix-nos al facebook
Plataforma contra la crisi i les retallades Xàtiva
o al Twitter @plataformaxtv

4 comentaris:

  1. enseguida ke acabe l'examen pille el tren i vaig corrent cap allà!

    espere arribar a temps...

    molta sort i força!

    ResponElimina
  2. ei gent!!!!!!
    ha estat molt bé no?? jo almenys estic contenta amb la reacció del poble!

    vinga, ànims ke açò és sols el principi!!!!!!!!!

    ResponElimina
  3. Enhorabona! ha estat molt be i com diu Eva, hi ha hagut recolzament per part del poble! la part roïna ha estat dins de l'ajuntament, on se'ns ha tractat de males maneres.

    Mireu el que ha penjat "la de protocolo" de l'ajuntament al seu twitter:

    http://yfrog.com/user/CeliaDominguezR/profile

    Jo no tinc twitter però si algú en té podría contestar-li alguna cosa per a deixar-la MOCADA!

    Ara resulta que els que "intentamos boicotear la democracia" som nosaltres. Es que.. manda huevos!

    A mes, es veritat que estic indignada, però no m'agrada que es mesclen les coses. Aquesta dona ha fet al·lusió a la paraula "indignados" per relacionaro amb el moviment 15-M (crec) i no es així.... o jo al menys no em senc identificada amb això en aquesta acció. No se com ho voreu vosaltres...

    Salut!!

    ResponElimina
  4. http://www.levante-emv.com/comarcas/2011/06/12/rus-ordena-desalojar-pleno-toma-posesion-tensa-xativa/815261.html

    ResponElimina