divendres, 17 de juny del 2011

"Vos estan torejant"

Ahir el nostre company el Bola ens mostrava un vídeo que ha donat la volta arreu del món, un vídeo en el que podíem vore com els agents de la policía "secreta" eren els que estaven darrere dels altercats de Barcelona.

Hi ha molts mitjans de comunicació que consideren que aquest vídeo no aporta proves suficients de que siga la policía qui està realment darrere d'aquestos actes violents.

Donçs si volen proves, nosaltres els donarem proves. El siguient article ha estat copiat literalment del blog Escolar.net, el qual vos recomane visitar de vegada en quan:



Dos vídeos interesantes de las protestas de hace unos días en Valencia donde parece que se demuestra que algunos policías infiltrados entre los indignados hacen algo más que “informar”.

Vídeo 1, minuto 6:30: un hombre calvo con una camiseta rojo arenga a los manifestantes: “Os están toreando, os están toreando. Os habéis quedado parados”.



Vídeo 2, minuto 2:01. El mismo líder rebelde con la misma camiseta, entre los policías con un pinganillo en la oreja: muy probablemente es un secreta. Se aleja de la bronca con uno de los policías pero poco después regresa (min 2:57), siempre en mitad del meollo y con una aparente complicidad con los policías uniformados.



Visto en este comentario de Menéame
Hasta el momento, es lo más parecido a una prueba de que infiltrados de la policía pudieron intentar reventar las manifestaciones alentando la bronca. ¿Sucedió algo así ayer en Barcelona? Tal vez. Pero incluso así no se justifica la violencia y en muchas imágenes se ve claramente que hay entre los indignados -la inmensa mayoría, pacíficos, como han demostrado en este mes largo– algunos animalitos que no necesitan que se les anime mucho.



Així estàn les coses: Ara, si el poble vol estar informat del que realment passa, té que ser el mateix poble qui informe, i no els mitjans de comunicació manipulats per l'estat.

Ara nosaltres som el quart poder.

5 comentaris:

  1. mals fills de putes!

    el primer dia ke vaig veure eixos vídeos vaig pensar: 'el primo ixe ki cony és?'

    ke descarat ho fa no? ja podria al menys disimular, és ke ens ho posen a ous per a faltar-nos amb ells

    ResponElimina
  2. Hola!!
    Estic ajudant a Acampada Valencia en la organiztació de la Marxa d'Indignats a Madrid que ha eixit hui.
    Una de les poblacions que visitarem serà Xàtiva, els dies 25 i 26, ens farà falta tota la ajuda i colaboració que ens doneu per a dormir, dutxar-nos, menjar i fer l'assemblea.
    Moltes gràcies! Contacteu en mi.
    Açí teniu tota la informació de la marxa:

    http://marchapopularindignada.wordpress.com/ruta-noroeste-2/ruta-valenciana/

    ResponElimina
  3. com ens posem en contacte?

    si vols qualsevol cosa deixa algun comentari

    ResponElimina
  4. En aquest mail: marchapopulareste@gmail.com

    Poseu que es per a Raquel. Molts gràcies!

    ResponElimina